Producció de Podcasts

T’assignarem un productor que et resoldrà qualsevol dubte que tinguis durant tot el procés.

El procés està molt ben estructurat i delimitat. D’aquesta manera tots plegats podem ser eficients amb el nostre temps alhora que excel·lents amb els resultats.

Recorda que els Podcasts poden ser:

Públics per Potenciar la teva Marca

– Privats per Liderar amb Influència dins la teva companyia

 

Tarifari Podcasts públics 

Fase I: 

  • Definició del format de la sèrie (locutor únic, entrevista, tertúlia, ..)
  • Definició de l’estil (sobri, elegant, casual, …)
  • Definició de la identitat sonora (sintonies i indicatius)
  • Definició de la sèrie (temàtica i nombre d’episodis)
  • Planificació de continguts i definició de la cadència de distribució dels episodis
  • Elaboració del guió d’un episodi de presentació de 3 minuts de durada. Servirà per a indexar el Podcast en els catàlegs de distribució. Podem fer servir l’eina col·laborativa d’escriptura de guions  Scriptanext.com
  • Presentació, per a la posterior tria, de proves de veu sobre el guió de l’episodi pilot
  • Gravació de l’episodi pilot i postproducció
  • Distribució de l’episodi pilot a les diferents plataformes de Podcasts per tal que quedi indexat abans de publicar la sèrie
  • Recomanació del hosting on allotjar la sèrie. (El hosting anirà a càrrec del client).
  • Facturació de la Fase I

Preu únic per a tot el Podcast/Sèrie: 300 euros

 

Fase II:

  •  Elaboració de guions en grups d’episodis per a una durada màxima de 30 minuts
  • Realització (conducció i gravació)
  • Postproducció dels episodis guionitzats emprant la identitat sonora triada i eliminant imperfeccions (ums, ahs, pauses i transicions)
  • Enviament de links i codi iframe per insertar el player al web
  •  Entrega i facturació dels episodis realitzats
  • Distribució dels episodis segons la cadència temporal escollida a la Fase I

Preu: 75 euros

 

** Fora de la Tarifa estàndard:

    • Recerca dels continguts
    • Fer la identitat visual de la sèrie
    • Més d’un locutor de Parole
    • Notes escrites que incloguin links als recursos mencionats en el post
    • Extreure del podcast frases per a twitejar
    • Creació d’audiogrames per ajudar a promoure el podcast